Benim maalesef gebelik şekeri çıktı 😞yarın endokrin bölümüne çağırdılar kaçıncı haftada olursanız olun ihmal etmeyin arkadaşlar . Şeker üst sınırı 200 mg benim 199 çıktı . Beyaz pilav Makarna hamur işleri kurabiyeler pasta vs herşeyi çıkardım hayatımdan .34 haftadayım doğuma kadar bunları yemesem sıkıntı olmaz önemli olan bebeğin sağlığı 😕