Selamlar,
Şeker yüklemesi henüz yaptırmadım 18+2 yim ama bir kaç gündür baş dönmesi normalden daha fazla idrara çıkma sürekli susama gibi şeyler yaşıyorum şeker şüphelendim bir kaç gündür ölçüyorum aç karnına 100, 105, 110 falan çıkıyor toklukta hamur işi yediğimde 1. Saatte 152 154 2. Saate 120 119 çıkıyor sizce şeker var mıdır her ay düzenli olarak tiroidlerim için kan veriyorum açlık şekerim hastanede 90 95 falan çıkıyor o yüzden çok üstünde durmadılar sanırım sizce de şekerden şüphelenmeli miyim? Yardımlarınızı bekliyorum 🫶