Elzem07 evet sipinal oldum iğne hiç acıtmıyor doğumhane kısmın da hiç korkunuz olmasın ama doğumhane sonrası sıkıntı bastırma olmadı kum torbası konuldu ama böyle bir acı yok ve ben acıya dayanıklı bir insan olmama rağmen dayanamadım bugün 7 Ci günüm ufak tefek işlerimi yapa biliyorum lavabo biraz sıkıntı kan sulandırıcı kullanıyorum çünkü hastanede ağrı kesici verdikleri için eve gitmek için can atıyorsunuz ağrıları hissetmiyorsunuz ama eve gelince o. Ağrılar ortaya çıkıyor bn eve geldim doğrulamadım belim den ve estetik dikiş yapıldı oda bıraz zorladı beni ❤️