Melos066 2 gündür rahmime çok baskı yapıyor ve canımı çok yakıyor kasiklarimin ağrısından duramıyorum neden oluyor ki acaba
tatlibebegim_ Melos066 bende aynı öyle hissediyorum dk başı wcye çıkıyorum 5 dk yapmasam kasıklarım patlayacak gibi aynı
Aypare Melos066 bana bebegin ayakları aşağıda demişti. O yüzden sık tuvalete ciktim. Zaten iyice hissediyorum vuruyor falan alttan 😁
Leyla1993 Melos066 aynen bendede öyleydi doktora gitdim pragestona başladık ve ev işi ağırlıklı hiç bir şey yapma dediler 2 aylık bir süre verdiler ilaç içmem lazım.20 haftaligim bende aşağıda hiss ediyorum.korkulu değil dediler ama dikkat etmemiz lazim
Ayseeayy Ben de kasık ağrısı şikayetiyle gitmiştim emfeksiyon çok yoğun ağrı yapmış demişlerdi ama sen bebeği de aşağıda hissediyosun sanırım
Melos066 tatlibebegim_ benimki de öyle birde çok afedersin tuvaletimi yaptıktan sonra kalkmadan kasıklarım çok şiddetli ağrıyor gözümden yaş geliyor o derece
Leyla1993 Melos066 şimdi ben Ukraynadayim doktorum öyle dedi sizin doktor ne der bilmem ama bana böyle dediler