_Tazeanne Edos123 ay ben 18 haftalığım hissediyorum net şekilde çok şükür ama karnıma bakınca normal yuvarlak ben niye görmüyorum dışardan bakınca 😮😏😏
Mavi-elif İkinci gebeliğim 18 haftalığım bende 16dan beri ara ara kıpırtısını hissediyorum bazen bi tepki gibi ama dışarıdan elle hissedilen değil içimde balık kayması gibi bi his 🥰
Yma Seeydaaaa bendee 19 um hissetmiyorum 20. Haftada kontrolüm var hiseetmezsem doktoraa soracağım insan endiseleniyor ister istemez
Mavi-elif Yma korkmayın ilk gebeliğinizse geç hissetmeniz normal birde karn kasları yağ tabakasına bağlı bazen geç hissedilebiliyor