tatlibebegim_ Seeydaaaa 17+5 ama ultrasonda 1 hafta önde son bi kaç gündür hareketlerini akşamları çok sık hissediyorum kasıklarımda kalp atışı gibi pıt pıt atıyor
Aysegul_dur Seeydaaaa 17+3 ama bende hissetmiyorum sadece dün geceden itibaren ara ara karıncalanma gibi birşey hissediyorum okadar oda bebekmi bilmiyorum 😂
Temmuzmucizesi26 Seeydaaaa 18 haftalık olduk ama bende pek bir şey hissetmiyorum. Arada damar atmış gibi bişeyler oluyor ama tam emin olamadım yakalayamadım
Edos123 Seeydaaaa benim bebis kendini sağda veya solda topladığında gözle ve elle hissedebiliyorum ama hareketini hala hissetmiyorum ☺️☺️
_Tazeanne Edos123 ay ben 18 haftalığım hissediyorum net şekilde çok şükür ama karnıma bakınca normal yuvarlak ben niye görmüyorum dışardan bakınca 😮😏😏
Bebisbg34 Seeydaaaa normal canım ben ilk 19 da bi iki kere hissettim sonra yoktu simdi 25 haftalıgım geçen öyle 23 te bı düzene girmişti şimdi tekrar bı azaldı🤦🏼♀️
mervemurat16 Seeydaaaa normal bende o zamanda hissetmemiştim 20-24 arası zaten hissetmeye başlarsınız
Aysegul_dur Seeydaaaa bende bekliyorum 18 haftada hisedende varmış bakalım bir hafta sonra hisedecekmiyim ilk gebelik olunca insan bekliyor alalım 😂