HelloooMomy Kızlar benim bat 8 Aralık. Bel ve sırt ağrısı, kasık ağrısı, duygusallık şuan yaşadığım belirtiler bunlar. Dün test yaptım negatifti. Sizde durumlar ne 😍
_Meva_ HelloooMomy 4 aydır gebelik planlıyoruz doktora gittim akintilarim ve kasik ağrım olduğu icin gebelik dusundugumu soyledim folik asit yazdı aslında fitil yazacakmis fitil akintilar icin mi kullaniliyor
HelloooMomy Arasegeyigitefe Ecexxxxxx Kızlar benim bat 8 test için erken mi sizce 🥲 Dün yaptım ama gölge gibiydi daha çok. Şimdi tekrar test alıp yapsam mı diyorum ama yapmaya korkuyorum 🥲
Arasegeyigitefe NovaVina_ ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz testi zaman da geçmiyor hiç belirti yok sanki dune kadar vardı bugün hepsi gitti gbi yada bana öyle geliyor kafam çok karışık acaba var mı diyorum galiba bu ayda olmadı diyorum 🥺
NovaVina_ Arasegeyigitefe ovulasyon testine gore pik ve catlama 28-29 kasimdi benim degerlendirdik. En erken 13 aralikta yaparim diye dusunuyorum. Siz 🥹🌸 ben artik belirtileri takilmiyorum. Sayet cok benzer regl belirtisi ile. Kusma disinda
Arasegeyigitefe NovaVina_ ben çok kararsizim cuma günü mu yapsam cumartesi mi yoksa beklesem mi diye hani ayın 13nde aksama kadar bekleyip akşam mi yapsam ki diyorum olmazsam ben yumurtlamyi takip etmedim ama 26 ilişki 27snde de öğlen uzun bi akntim oldu ya yumurtlama oldu yada catlama bilmiyrm ondan sonra 3 gun sabha kadar karın ağrım olmustu inşallah pozitifi görürüz ya beklemek çok zor
NovaVina_ Arasegeyigitefe cok haklisiniz. Belirsizlik en uzucu olani ama ne kadar gec o kadar iyi sonra beta hcg takibi icin yipraniyoruz
HelloooMomy NovaVina_ doğru bir boş gebelik yaşadım. 4. Haftada ogrendimm ve 8. Haftada boş gebelik tanısı kesin olarak konuldu. O 4 hafta bana gerçekten çile oldu. Hem doktorların değişik yorumlarını hem stres hem kan takibi. Çok zordu. Şimdi eğer hamileysem bebeği görene kadar eşime bile söylemek istemiyorum. ☹️
Arasegeyigitefe HelloooMomy erken yapmssn canm elinde test varsa bekle biliyorum beklemek aşırı zor bende dayanamyrm ama istersen çarşamba günü yap dilinde olsa vrsa çıkar benim bat 13 diyorum cuma mı yapsam cumartesi mi yoksa beklesem mu git geldeyim 🙈🙈 ama inşallah hepimiz o çift çizgi görürüz 🤲🤲🤲
Ecexxxxxx HelloooMomy bence erken kuzum kendi adıma konuşayım tek çizgi görmek beni çok sarsıyor onu fark ettim gecikme olmadan test yapmama taraftarıyım artık ama önceden erken testler yaptım zamanla bu düşünceye geldim. Erken test yapacam sabredemiyorum dersen en azından 6 gün kala ve sonrası yap şuan çok erken gibi 8 gün var daha
HelloooMomy Arasegeyigitefe digeu diyorsunuz elimde test yok ama şimdi almaya gidecektim almayayım alırsam dayanamam yaparım 😂 Almayayım ben hiç 😂
Arasegeyigitefe HelloooMomy aynen canım erken şuan beklmek çok zor bende bekliyorum 😌🤲 inşallah pozitifleri görürüz
HelloooMomy Ecexxxxxx Ecexxxxxx tamam canım doğru diyorsun yaaa. Dayanamadım aldım ama pazar günü belki birini yaparım. Diğer testi de salı günü yaparım o zaman kadar belli olur zaten 🥲🙏🏻
HelloooMomy NovaVina_ doğrudur canım yaaa benim 7 gün kaldı ama 5 gündür kasık ağrım var sadece göğüs hassasiyetim ve sirt ağrım bugün başladı biraz. Henüz çok erken gerçekten.
NovaVina_ HelloooMomy ben belirtiler ile hareket etmek istemiyorum mide bulantisi ve bas donmesj harici yoksa uzuluyorum 🥹 ayni cunku belirtiler. Umarim guzel haberleri en kisa surede alirsiniz 🌸