Teslimenursevil Kelebekks1 bilemiyorum işte aynen bekleyip görücez 15 gün sonra kontrole giidicem varsa belli olur orda zaten ypksada çatlatma iğnesi kullanıcam bakalım
1prensesannesi__ Teslimenursevil yok catlamadan once ihtimali var catlamadan sonra ancak yeni bir yumurta catlarsa
Teslimenursevil 1prensesannesi__ mesela doktora gittiğimde yumurtan büyümüş çatlatma iğnesi vurul bugün diyo sonrasında ilişki olsun diyor yumurta çatladıktan sonra oluyor çatlamadan ilişki olsun demiyor ama
1prensesannesi__ Teslimenursevil hayir askim bak beni iyi dinle ben ovulasyon testi yaptim bu ay 18 19 kasimda pik gördüm 18 kasimda aksam degerlendirdim sabaha kadar yataktan kalkmadim igrenc biraz ama kiloluyum ben sperm belki tuplere ulasamiyodur diye düşündüm gercekligini bilmiyorum 19un sabahi da yikanmadan bidaha degerlendirdik 19un aksamıda 20 kasim oldu saat 11 de ovulasyon yaptım yine pik havuç yedim cok az siliklesti catladi demeye bin sahit ama pazartesi sendromu altinda esim aksam eve geldi yemek yedigi gibi yatti kaldiramadim kiyamadimda 18 ve 19u dolu dolu degerlendirdim 20 de catladi ama degerlendirmedim simdi pozitif cikti testim kan bekliyorum kan da pozitifse dogru ilerlemisim demek 🥰
Teslimenursevil 1prensesannesi__ sperm zaten 72 saat vücutta canlı kalır diyolar sanırım o yüzden sizin tam çatlama oldupu zamanda yapmasınız bile canlı kalan spermler olduğu için olmuştur canım
yenidenanne34 Teslimenursevil benim 9. Gün belli oldu son iliski yumurtlama günü olmustu 9. Gün betam 10 çıktı
Adile_aksoy Teslimenursevil ben evlendiğim gece regl oluyordum iki gün sonra reglim bitti birlikte oldum ilk birliktelikte hamile kalmışım şuan 7+2 haftalığız 😂❤️
sacmalamakizim Kelebekks1 Benımde öyle oldu acaba tutmuşmudur diye düşünüyorum, 14 gün var üzerinden 9 gün geçti.
sacmalamakizim Kelebekks1 2 gündür falan kasık bel ağrısı oldu, bu sabah da öyle sanki regl olacakmışım gibi, test aldım ama korkuyorum negatif olur diye regliyimi beklesem bir de sadece bir kere korunmadık tutmaz diye. 😂
Kelebekks1 Teslimenursevil belirtiler erken başlamaz bu kadar 3 gün olmuş cnkü . Adetinin 10 gün falan gecmesi lazm yada adetine yakın olması lazm ama yinede bi süre olması lazm ilski üzerinden senin cok yeni daha
Kelebekks1 sacmalamakizim hic belli olmaz cnm ben 3 aylık evliyim o düzenlide ilski olmadı esim hep yurt dısına gittii iş icin alakasz bi zamana denk geldi ve oldu . Erken gebelk testi aldıysan 6 gün öncesine kadar gösteryo