_Mother_ Teslimenursevil 10 gün sonra kanda brlli olur 15 gün sonra idrarda belli olma ihtimali var duyarlı testler de
Kelebekks1 Teslimenursevil benim 25 ekimde bitmisti reglim biter bitmez iliski oldu 17 kasımda hamile oldugmu ögrendm şuan 5 bucuk haftalık
1prensesannesi__ Teslimenursevil canim benim yumurtlama gunu iliski oldu catlama gununu kacirdik catlama gununden 10 gun sonra silik cizgi gördüm son iliskinin 11. Gunuydu 😊
Teslimenursevil Kelebekks1 benimde reglime az kaldı 4-5 güne olurum diye düşünğyorum ama umarım olmam🙏🏻
sacmalamakizim Kelebekks1 Benımde öyle oldu acaba tutmuşmudur diye düşünüyorum, 14 gün var üzerinden 9 gün geçti.
Kelebekks1 Teslimenursevil şüphen varsa bi test yap bende regli agrısı cekiyodum oldum olucam diyodum ama öyle degilmis
1prensesannesi__ Teslimenursevil yok catlamadan once ihtimali var catlamadan sonra ancak yeni bir yumurta catlarsa
Teslimenursevil Kelebekks1 ya ama şöyle diyim geçen hafta çarşamba günğ histeroskobi oldum ilişki 3 gün önce oldu yoktur diyorum ama bilemiyorum kasıklarımda dolgunluk hissi belime ağrı vuruyo regl olabilirim hemen 3 günde gebelik belli olmaz sonuçta
Kelebekks1 Teslimenursevil evet cnm ozamn olmaz biraz bekle insalllah vardır rabbim güzel haberi almanı nasip etsin
Teslimenursevil Kelebekks1 inşallah çok düşük bi ihtimalde olsa inşalah vardır midemde çok bulanıyor bugün uyuyodum bi ara gözlerimi açtım kusucak gibi oldum anlamadım 28 kasımda ilişki olsa bile hemen belirtiler başlar mı bu kadar erken
Kelebekks1 Teslimenursevil üşütmüşte olablırsn canım ondan önceside hamile kalmış olablırsn hersey olablır
Kelebekks1 Teslimenursevil belirtiler erken başlamaz bu kadar 3 gün olmuş cnkü . Adetinin 10 gün falan gecmesi lazm yada adetine yakın olması lazm ama yinede bi süre olması lazm ilski üzerinden senin cok yeni daha
Teslimenursevil Kelebekks1 bilemiyorum işte aynen bekleyip görücez 15 gün sonra kontrole giidicem varsa belli olur orda zaten ypksada çatlatma iğnesi kullanıcam bakalım