33+1 benımde karnımın içi acımaya başladı özellikle geceleri sağ sol dönerken,hareketleri gün ıcınde daha sert hissetmeye başladım can yakmaya başladı demekki son haftalar böyle oluyormuş dedim, geçen hafta gittim doktora bana 3 hafta sonra gel dedi çok uzun degıl mı 😞 nst falan daha konuşmadık bıle, merakla beklıyorum