Bsraskmn benımde suni sancı ile başlatıldı 22 saat sürdü ama 19 saat hiç bişey olmadı hissetmedim anlamadım öyle yattım. Regl olurkwnde sancım olmazdı acaba ben mi anlamıyorum falan dedim yani. Son 3 saat sadece sancı cektim 2.ıkınmada suyu ile beraber dogdu kzıım. İlk olmasına ragmen cok şükür kolay oldu. 🤭 Şimdi de 2.daha kolay oluyor dıyorlar ya ayyyy keske evde sancım ceksemde acılma olsa hastaneye gidip 30 dk içinde dogum olsa dıyorum 😄 evde yada yolda dogurmıyım da 🤣🤣🤣
Bende bu hamilelik ve dogumda daha tedirginim ya ilkinde rahattım acaba ne olacak dıyordum merak vardı suan endişe var ne olacagını bildiğim için. Bakalım neler olacak haberleşelim seninle mutlaka 😄