Zeynep0409 biraz uzun olacak ama şöyle anlatıyım tabiki ordan bir çocuk çıkıyor hiçbir deformasyon olmuyor desem yalan söylemiş olurum fakat doktorunuzda iyiyse kalıcı bir sorun olacağını düşünmüyorum çünkü benim ilk doğumumda bebeğim 4 kilo üstüydü makata kadar yırtığım vardı kaç dikiş atıldı onu bile bilmiyorum sadece çok demişti doktorum. İyileşme sürecinde çok sıkıntı çektim dikişler elime top top geliyordu mahvoldu artık eskisi gibi olmaz diye düşündüm. Ama doktorum birşey anlattı ilk asistan olduğu dönemde bir doğumda dikiş kendisine attırılmış ama dikişler çok kötü durumdaymış bu nasıl düzelir falan diye düşünmüş bunu kendi üstüyle paylaştığında bu hastayı bir ay sonra gördüğünde iyileşmeye inanamayacaksın demiş gerçektende öyle olmuş. Yani dediği şuydu vajina insan vücudunda kendini tamir eden eski haline gelebilen tek organmış ben hiç dikiş atmasam bile vajinan iyileşecek ben sadece daha estetik olmasını sağlıyorum dedi. Daha sonrasında vajinadan gaz kaçıyordu bunun sebebini araştırdığımda bollaşmadan olduğunu gördüm. Velhasıl dikişlerim düzeldi sıkıntılarım geçti tabi tamamen düzelmem 1 seneyi buldu ama düzeldim