Kevserehdhd _Hulya7106 bende de var o canm bende 22 haftalık oldum 2 gün önce kustum seviniyodum gecti diye demekki arada yokluyorlar
Ozge4154 Kevserehdhd bende aynı 11 buçukta kalktım sonra 2 buçukta uyudum 3 buçukta uyandım yemek vs yaptım suan iyiyim ama 😂
umrumdadegil Beeyzanurr neden vermedi doktor benimkine çok fazla yüksek dedi ve çok ağrım oldu sende ağrı yok mu