Dodomom Ozge4154 hahaha hamile olmak budur hayatımda ilk defa bende gözleme yaptım şuan çayla yiyorum
Kevserehdhd Ozge4154 vay çok iyi eşin şanslı benimki gece çalıştığından gündüz gelirken alıp geliyor ekmegi
Ozge4154 Kevserehdhd hahsahhaha vallaha benim eşimde öyle yapmama normalde canım sıkıntıdan 😂 yoksa bu saate hiç bi kuvvet bana bunları yaptırmazdı ahshh
Kevserehdhd umrumdadegil ay bende ya ama eşim olmadığından uyuyamıyorum eşimde diyor cocuk mu annelik yapcak sana sen mi ona yapıcan alış artık diyor
umrumdadegil Kevserehdhd doğunca alışcaz artık heralde öyle ümit ediyorum 🥺 bebişin peşinde koşturmaktan her fırsatta uyumaya çalışırız heralde
Ozge4154 Kevserehdhd hahshsahhaa hep 4 te uyuyorum ya ama şuan 0 uyku 😂 5 gibi uyucam fırındakiler bi çıksın 😂
Ozge4154 Kevserehdhd şimdi işe gönderdim bişeyler hazırlayıp geri uyucam 😂 düzen müzen kalmadı perişan oldum
minik-02 Ozge56 aynı ben ikizlerim uyuyor ben geziniyorum öyle büyük oğlum soğuk almış ateş var düşürmeye çalışıyorm
Ozge4154 minik-02 ya çok geçmiş olsun umarım geçer birde ikizlerin varmış zor oluyordur annelik işte 🥰
Melike3406 Mide yanması beni bitirdi birşey yemek istemiyorum ya böyle birşey var mı 37 haftalığım neler denedim olmuyor olmuyor 🥹😭😭😭
Ozge4154 umrumdadegil ahahaah galiba bencede aynı problem bekarlıktan beri böyleyim gerçi hep geç uyuyorum erken doğum riskimde var diyorum geçe kadar oturım öğlen kalkıyorum zaten doktora sürekli dinlen dedi en azından çabuk akşam oluyor ahsjajaja 😂
umrumdadegil Ozge4154 bebiş doğunca uyuyacak an kovalayacağız heralde şimdilik uyumamaya devam yapcak bişey yok 😂🤣
Meresss Kevserehdhd uyumayan anne yim tek tavsiyem uyuyabildiğiniz kadar uyuyuuuuuuuuunnn ikizlerim le bu saatte ayaktayım ağrılar için sağınıza solunuza yastak koyup yatın uymasanızda yatın
Ozge56 minik-02 oh ne güzel maşallah geçmiş olsun bu arada. Benimkiler ikiside kız 4 Ayımız yeni doldu