30 haftalik hamileyim. Karnımda zaman zaman devamlı olarak pıt pıt atan hareketler hissediyorum her 2 sn de bir tekrarlayan . Bebegimin her zman ki hareketlerinden tekmelerinden farkli. Bu gibi durumlarda bebegim ağlıyor mu hıckırıyor mu iyi mi napiyor merak ediyorum sizce bu durum neden olur