Alyaderen ben ilk doğumdan sonra 40. Çıktıktan sonra çok geçmeden sanırım Sağlık ocaklarının yönlendirdikleri bi yer var orda takıldım. Ama çok sürmedi kaydı ve hatta ipi elime geldi kendim çekip çıkardım. Bence bu tarz yerlerde taktırmayın. Ve doğumdan 6 ay sonra taktırın diyorlar rahşm anca toparlanıyormuş geniş olduğu için kayma olma ihtimali yüksekmiş. Ben Şuan hamileyim bence öyle düşünüyorum açıkçası