Alyaderen hormonlu spirali devlet takiyor. Bakır spirali devlet hastanesi eczaneden al gel öyle takicaz diyor.
Bende Bakır vardı 7 sene kullandım ilk dogumumun ardından taktirdım özel hastanede 7 sene hiç sorun yaşamadım. Taktırinca ilk 2.ayda kontrol, sonra 6.ayda kontrol, sonra senede bir kontrol çağırıyorlar.
Bakır bende kanama artırdı, şöyle onu da soyliyim. Ben normalde 3 gün ve azar azar oluyordum. Rahat sökülemiyordum. O yüzden Bakır tavsiye edildi. 2 katına çıkardı 6 gün oldum bu sefer ve söküldüm.
Arkadaşım daha yeni geçen hafta devlet hastanesinde hormonlu taktırdı. Devlet hastanesinde hormonlu spirali tedavi amaçlı ve doğum kontrol amaçlı takıyoruz demişler. Arkadaşım normalde aşırı olan 10 gün süren ve normal ped asla kullanamayan hep bebek bezi kullanan bi adet süreci vardı. Hormonlu spiral bunu da dengeliyormus.