Minigiim-vebenn52 ikiprensannesi53 emare sitesinden buldum suan ama hiç alısveris yapmadım ordan bi araştır öyle yap yapacaksan canım https://mutluresim.com/image/nx7VgV
ikiprensannesi53 Minigiim-vebenn52 evet çok güzel ama suanlik fiyatı bana birazcık tuzlu geldi nasip artık Bi anda aliveririm belki bilmiyorum
Minigiim-vebenn52 ikiprensannesi53 inşallah 🌸 cidden çok pahalı feraceler dışarı da mağazada da pahalı ama en azından iki tane alıp sürekli onları giyiyorum başka kıyafet derdim yok 😂 eşimde rahatladı yoksa sürekli kıyafet alışverişi yapıyordum 😂
Egemoms1303 Minigiim-vebenn52 https://mutluresim.com/image/nx7s0X Bu tabi gençlik şuan göbeğim ve ben variz da 😁 Hazır bağcıklı peçeli kullanıyorum da ama bazen değişiyor kışın soğuk oluyor falan 🙃
Minigiim-vebenn52 Egemoms1303 maşallah benim kombinde böyle en rahatı gerçekten asla kilo da belli olmuyor 😂 kışın da üstüne kaşe kaban oh mis oram buram açıldı derdi de olmuyo
Minigiim-vebenn52 Emine010922 hakkında hayırlısı olsun rabbim isteğini gerçekleştirmeyi nasip etsin inşallah
Egemoms1303 Emine010922 hakkında hayırlısı olsun inşallah gönlüne zaten tesettür sevgisi düştüyse o geçmiyor Allahın izniyle 🥰
Egemoms1303 ikiprensannesi53 bizim burda çarşıdan alıyorum ben canım daha doğrusu almıştım artık çok pahalı 6 7 yıldır aynısını giyiyorum 😂 ama 1 tane aliyorsun kurtarıcı oluyor değiyor yani
ikiprensannesi53 Egemoms1303 benim burdayım çarşıda tesettür şeyi çok cok cooook zor bulursun anca İstanbul fatihe gitmem lazım
Egemoms1303 ikiprensannesi53 ben Denizlideyim çarşı meydanında tesettur mağazamız çok 🤭 ama sürekli almadığım için pek gezmiyorum en son bir feraceyi 1200 tl almış arkadaşım 🥴 gözüm korktu 😁
ikiprensannesi53 Egemoms1303 😆😆😆 bizim burda hep açık saçık kıyafet satan mağazalar var bende dışarıda giydiğim elbiseleri hep modaselvimden alıyorum