Minigiim-vebenn52 ikiprensannesi53 aleyküm selam canım atiyim tabi hem kolay hem hiç bozulmuyor büyük boy kare eşarp diye geçiyor ferace üstüne takıyorum ben düz siyah kombin ful ferace de elbise tarzı feracelerden
Egemoms1303 ikiprensannesi53 bizim burda çarşıdan alıyorum ben canım daha doğrusu almıştım artık çok pahalı 6 7 yıldır aynısını giyiyorum 😂 ama 1 tane aliyorsun kurtarıcı oluyor değiyor yani
Minigiim-vebenn52 ikiprensannesi53 emare sitesinden buldum suan ama hiç alısveris yapmadım ordan bi araştır öyle yap yapacaksan canım https://mutluresim.com/image/nx7VgV
Minigiim-vebenn52 ikiprensannesi53 ferace de böyle bakabilirsin cok rahat her rengi var emare sitesinde bak ben buradan almadım normal mağazadan deneyip almıştım https://mutluresim.com/image/nx799B
ikiprensannesi53 Minigiim-vebenn52 evet çok güzel ama suanlik fiyatı bana birazcık tuzlu geldi nasip artık Bi anda aliveririm belki bilmiyorum