Bende her frsatta içenlerdendm can sıkıntısından bile içerdim ama hamilelğn ilk aynda tek tük içtm sonra bıraktm birdem sanırm vicdanen oldu üzülüyorm onu dumanla etkilemekten , çok şükür canımda istemiyor artk. Ama bi kuzenm vardı üç çocuğndada da içti hemde nasıll içtii tütün içiyodu bide hamilelik dönemlernde diğerleri midesni bulandırıyodu diye. Çok şükür sağlıklı çocuklarıda ama nolur nolmaz yinede bırakamıyossnz az için sonuçta çocuğnz etkileniyor minicik bedenlerini duman altında bırakmamak lazm ama tabi sizlern tercihi yinede sağlıkla kucağmza alırz çocuklarmızı inşallah🌸☺️☺️