Meralll002 Benimde 15 haftalikken kız dedi doktor özelde sırf öğrenmek için acele ettim galiba sonra kendi doktorumda devlette 19 haftalikken erkek dedi şu an erkek diye biliyorum ama kiz mi erkek mi bende bilmiyom kesin dedi doktorum ama önümüzdeki hafta organ taraması var 21.haftamda özelde belki orada da söylerler 1 kızım var 4 yaşında sağlıklı olsunlar da