zey-nep11 olur aşkım üzülme ya illa olucaktır hayirli zamanda nasip etsin 🥰 bende istedigim ilk zamanlarda olmuyo diye cok üzülmüştüm ama oyle bi zamanda nasip oldu ki hem hamileligim hemde dogum borclarimizin bittiği ve bolluk zamanimiza denk geliyo o yuzden Allah hayirli zamanda nasip etsin 😘