Rumusugur henüz çok erken şu anda hiçbir şey belli olmaz döllenme olsa dahi o rahme gidip tutunup yerleşip kana karışıp idrara geçene kadar daha zamanı var. Olsa dahi çıkmaz. Adetinin geçmesini bekle. Benim son dört aydır hep ayın 16sinda oluyordu adetlerim. Bir gün gecikti 17si oldu test yapmıştım direkt çıkmıştı testte sonra doktora gittim ultrasonda kesem direkt göründü. Doktor görünmez diye düşünmüştü ana bebişim hızlı oluşmuş. Rabbim isteyen herkese nasip etsin, pozitifi görenlere de hayırlı olsun.