Wafflesgirl Kuzeyozum neler yaşadım benim acilden çıkmamam lazımdı 😃 16 17.haftadan beri yürüyemiyorum aşağıda dışarda sanki ayakları 😃😃 kız mı bebeğiniz? Yine de kontrol ettirin kendinizi 😊
55_gzemakbas_55 Kuzeyozum bende 29 haftadayım bugün kontrole gittim aynı şikayetten gayet normal olduğunu bebeğin hareketleri ve gücü geliştiği için canımızı yapabiliyormuş ama sende tabi ki kontrole bir git derim :)
Rabiss34 Bende 27+4 aynı ağrılar bende de oluyor yürürken özellikle vajina ağrısı birde bebiş sürekli idrar torbasının orada gibi çıktı çıkıcak gibi bi his 😅 ama çevremdekiler normal olduğunu söyledi onlarda böyle şeyler yaşamış