Kuzeyozum haftamız ayni bnde üç dört gün öncesinde bebegin hareketlerini direk vajinada hissediyrm yürürken korkuyordum birşey olck diye doktora gttm ve çok şükür bebegn ayakları asarda o yüzden dedi tabi yne herkeste aynı olck dye bsey yok ama bugk ihtimal öyledr yne de doktorunuzla bı görüşün geçmezse. pozisyon değişti galiba dünden beri o biraz daha yukarıda hissediyrm ve bugn ara sıra olan bel ve kasık ağrısı oldu hafta ilerledikçe değişik şikayetler olck sanırım ☺️ Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin insalah