Aysinnn Siz hiç bir şey açmıyorsunuz. Sadece sizden istenilen evrakları sekretere teslim ediyorsunuz o kadar. Eğer gittiğinizde adetli iseniz hemen başlıyor tedaviye. Ama adetli değilseniz doktor size diyor ki muayene ettikten sonra size bir tedavi planı oluşturuyor ona göre ne zaman geleceğinizi ne zaman başlanacağını anlatıyor