Aysinnn Sadece 15 bin ödedik. 3 yllık evli olmanız gerekiyor. Biz 3 ü doldurur doldurmaz hemen gittik. Aşılama konusuna gelince, ben aşılama denememi de devlette yapmıştım o nedenle onunla ilgili bir sorun çıkmadı. Siz özelde denemişsiniz nasıl olur bilmiyorum bence sormakta fayda var. Bana 2 kere aşılama yapıldı hastane bir kuruş para almadı sadece ilaçları kendim aldım (raporlu) Bence hastaneye bir sorun. Rapor konusu da eğer şartları karşılıyorsanız sizin yapmanız gereken bir şey yok. Sadece sizden bazı evraklar isteniyor ( evlilik cüzdanı fotokopisi,kimlik fotokopi,fotoğraf,ikametgah,SSK döküm gibi ) sizin dosyanızı açmak ve raporlu yararlanmanız için