zynb_ozkn glbhrr1 inanın bilmiyorum 😅benim ilk dogumum normaldi o zaman hasta bezi almistim ama simdi depend daha rahat diye düşünüyorum bedne konusunda tereddüt ettim
Sinem32 zynb_ozkn xl al ilk doğumumda 70 kilo ile l beden almıştım . Kalıpları dar bence rahat etmek için büyük beden iyi oluyor . Ama çok güzel çok rahat ettim dependde
ikiprensannesi53 zynb_ozkn ilkinde doğumda 86 kiloydum ikinci dogumda 91 kiloydum L tam oldu bana xl almıştım oda oldu ama bel lastikleri karnımın ortasına kadar çıkıyordu ve rahatsız oluyordum öyle olmasından L aldım normal külot gibi durdu üstümde
Ebru52- zynb_ozkn büyük gelmez xl al büyük gelse dahi kenarları sıkı lastıklı asla sızdıracağnı sanmıyorum