zynb_ozkn Merhabalar hanimlar 82 kiloyum 33+5 haftalik hamileyim dogum icin depend almak istiyorum ama beden tablosu varmi acaba kiloya gore falan bilgisi olan varmı
Arzu343434 zynb_ozkn boyunuz kaç ben de aynı soruyu soracaktım hastane xl al rahat giydiririz dedi ama bilemedim
Minigiim-vebenn52 Ben de suan 72 yim ama yine de en büyük beden alıcam sanırım standartta yazıyo bazılarında da beden var anlamadım bende
Nurr_22_22 zynb_ozkn xl al bir de uzun gece pedlerinden al benim kanamam çok olmadı hiç kullanmadım depenti uzun gece pedi kullandım hep
sedseda zynb_ozkn boya ve kiloya göre değil de belinizin genişliğine göre almanız gerekiyor sanırım trendyol’da beden listeleri oluyor yorumlara da bakabilirsiniz
Yorgunanneee21 zynb_ozkn Kendi bedeninizden 1 beden büyük alın şişkinliğiniz oluyor zaten tam bedeninizle rahat edemezsiniz
Evremoz zynb_ozkn küçük gelirse bile depend in yanlarini açıp ped gibi iç çamaşırı arasina koydum oyle de iyi oldu diyenler var. Beden konusu çok problem değil kilot gibi giyiliyor ama cikarirken yandan yirtip cikarip atılıyor ya da yanları açılıp ped gibi yerlestiriliyor
Eymenmomm zynb_ozkn 63 kiloyla doğum yapmıştım m gayet rahat olmuştu siz xl alabilirsiniz rahat edersiniz
zynb_ozkn glbhrr1 inanın bilmiyorum 😅benim ilk dogumum normaldi o zaman hasta bezi almistim ama simdi depend daha rahat diye düşünüyorum bedne konusunda tereddüt ettim