Selam kızlar 3 yıldır evliyim . Bir boş gebelik 2 kimyasal yaşadım . Geçen hafta cuma günü değerim 158 di . Pazartesi 121 . Bugün tekrar gidip kan verdim . Sonucum çıkmadı . Doktorum kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi . Telefon ile görüşmüştüm . Hala kanama lekelenme görmedim :( psikolojikmen hiç iyi değilim . Çok sıkıldım . Geçen ay kimyasaldı bu ayda kimyasal . 😭😢🥺😞😔😟