momqq ayy o hiç belli olmaz biliyo musun.
Kız erken doğar erkek geç doğar derler ama bence çok büyük bir yanlış.
Benim ilk kızım 40 ı doldurdum gelmeye niyeti yoktu sezaryen oldu.
Abimin 2 tane oğlu var ikisi de beklemedi hiç gününden önce geldiler. İlki 38.haftada ikinci 36.haftada hatta sezaryen dikişleri patlatarak geldi😁 kendi yolunu açmış