Deletedmom_116 Youngmotherr haha ewet ben bile doğurdum ayyy aglicam o degild ebibdaha var gibi sjdjd yokmu bı kanka daha ♥️😂😂
Youngmotherr Deletedmom_116 aşko test yaptın mı test 😂😂 belki 1-2 aya bendende bi kanka geliyomuş falan cjldndmxn
Dzb sevaldqn1 ay inşallah yaaa eşimde yanımda valla özel hastane konforunda😂😂bu sancılarla gülüyom bide yaa
Deletedmom_116 Dzb serum bittince kalk Kız yatma çok zorlanirsin Nst falan takiyolar sıkiyo insan bayilcak gibi oluyo yürü comel ikin daha iyi olur yoksa perişan olursun
Elfsenack sevaldqn1 aynı durumdayız ya benimde son 5 🥹 ama sadece alttan batma hissi oluyor arada o kadar☹️ bende artık korkmaya başladım normal olmucak mı ya da suni mi olucak 😔
sevaldqn1 Elfsenack inan onu düşünmek o kadar kötü ki çok iyi anlıyorum seni kendi kendime istemsizce tranva yaratıyorum elimde olmadan 🥹
sevaldqn1 Dzb dahaa ne işte hissediyormusun baya sancıları ne durumdasın tam olarak açıklığı falan sor doktora devlette mi yapiyorsun
Deletedmom_116 Youngmotherr üç yollu korunmaya varsa artık Dicek bisicik yok ahahah Akşam eşim getircek 😪😂😁
Elfsenack sevaldqn1 gerçekten öyle sakinleşmeye çalışıyorum hep ama o bile zor oluyor her gün niye bugün gelmedi diye düşünüyorum 😔
Dzb sevaldqn1 evet canım devlette açılma var dedi ama nekadar olduğunu söylemedi, bebek kanalda değil daha dedi, sancıları baya baya hissediyorum ama suni sancı değil allahtan, onda hiç duramam bu arada kesiliyo en azından
Mrvm005 sevaldqn1 ayni durumu yasamaktan korkuyorum malesef. Suninin kendi sancindan farki yok.dedi doktor ama yersen. 40 a kadar gelmez ve aciklik olmazsa sezeryana alacak
sevaldqn1 Mrvm005 aynı şeyi doktorum bana da söyledi suni veririm açılman ilerlemezse sezaryene almak zorunda kalırım diye bende kabul etmedim daha 1 haftam var 41e kadar bekleyim diye🤧
sevaldqn1 2melkannsi ben tam 36da başladım dogurmak istemeye birseyi çok istersen olmuyormus gerçekten onu anladim🥹
sevaldqn1 Dzb eşinin yanında olması çok çok iyiii masaj yapsın sana sürekli ördek yürüyüşü yapın ilerlesin açılman