2prensesannesiiii Dün 708,54 Bugün 946 çıktı Güzel artmamış dedi dr şimdi hastaneden başka dr da çağırdı 2 si bakıp yorumlicak mol gebelik mi diye
tugcesakzci 2prensesannesiiii minimum 1200 olması gerekiyordu büyük ihtimalle sağlıksız gebelik ama takip edin yinede
Busragokhan0911 2prensesannesiiii ama verdiğiniz saatler aynı mı? Yani bizlere 48 saatte bir ver %60 artması lazım deniliyor. Siz kaç saat sonra verdiniz? Bence önemli olan bu. Sonuçta bir artış var.
1_Pandackk 2prensesannesiiii kuzum şimdi 24 saat olmadı bile kan vereli artış gayet güzel yani artmış bence hayırlısı olsun inşallah umarım öyle bişey yoktur korkma askem iyi olacaksın 🙏🏻🥰 en iyisini doktorlar bilir herşeyin başı senin sağlığın
2prensesannesiiii Busragokhan0911 evet bende onu diyorum dün saat 11 de verdim bugün 9.40 gibi verdim dr sabah aç gel dedi kötü çıkarsa başka testlerde yapacak diye
AdaKaranfili 2prensesannesiiii bebeğim hayırlısı olsun. Gebeymişsin sanırım. İnşallah hayirli haberlerle çıkarsın doktordan. 😻🌹🤲🌷
Ecemnm 2prensesannesiiii iyide iki günde bir iki katı veya %60 artması lazım gayet normal bir dege birgün geçmiş sadce
Eslem2112 2prensesannesiiii 24 saat bile dolmadan vermişsin bence bekle iki günde bir iki kat artması lazım bence sağlıksız demek için çok erken
Duyguss24 2prensesannesiiii ne saçmalıyorlar ya şaka gibi canını sıkma balim 24 saat bile olmamış gayet güzel artmış nasıl doktor bunu söylüyor neye dayanarak anlamadim
2prensesannesiiii Duyguss24 rahmimde kesecikler var birden çok 2 doktor baktı ikisi aynı şeyi söyledi kürtaj olacağım o keseleri bende gördüm🥺