1prensesannesi__ cnm benimde aynı bu test gibiydi bende de aynı şekil ama benim ki biraz daha koyuydu regl in 7 . Gün gecikmesinde kanda negatif i gördüm şuan reglin 18 gün gecikmesindeyim salı günü randevu aldım gidecem hayırlısı olsun ikimiz içinde gerçekten sende çok emek verdin biliyorum her yerde karşıma cikiyordun o kadar anlıyorum ki seni bende 8 aydır uğraşıyorum olsun diye ama olmadı hayırlısı bu ay mis hayırlısı olsun diyelim bende senin gibi iki ayağım bir pabuca girmiş bekliyorum 😂🥹🤲♥️