Ugurhilal kubra1208 normal canım korkma bende aynı 5+6 da gittim keseyi göremedi baya baktı zor gördü bebeği de 7. Haftada gördü sende görürsün inşallah 🥰
pmedic112 kubra1208 benim biraz sıkıntılı geçiyor iki doktor takipli gidiyorum ilk haftalarda gittim keseyi bebeği görelim diye. Diğer doktorun ultrason cihazı çok iyiydi kanamam vs vardı biraz daha detaylı incelesin diye bu bahsettiğim doktora gittim bebekleri gördü kalp atışlarını dinlettirdi üç gün sonra ilk gittiğim doktora gittim tekrar muayeneye bebeğin biri oluşmamış diğerinde de kalp atışı yok dedi :) cihazlar o kadar etkili ki o an anladım. Hiç sıkmayın canınızı
sevimuslu Benim de öyleydi 4 haftalıkken öğrendim 5. Haftada sadece kese gözüküyordu, 8 de gittiğimde bebiş oluşmuş kalp atışları bile vardı. Şimdi 29+2yizz, içini ferah tut henüz oluşma aşamasında ❤️❤️