kubra1208 normal , korkmayın. Benim 5. Haftada kese vardı, bebek yoktu. Doktor kese haftasıyla uyumlu dedi, 2 hafta sonra tekrar gelmemi istedi. 7. Haftasında bebeği gördük, kalp atışlarını dinledik.
Endişe etmeyin. Bazen 8.haftalarda bebek görülebiliyor. Geç döllenme olabiliyor. Güzel haberler alırsınız inşallah 🌸