Ssdg klebsiella adındaki i bakteri çıktı
Haftanız erken ve kelimelerimi seçerek konuşmaya calisacagim.Ama beni dinleyin lütfen.
Klebsiella bir hastane enfeksiyonudur.Hastaneden kapmış olmanız %99..
Ben serklajliydim ve bu virüse yakalandım umursamadim.Sonra Perinatoloji sonucu gördükten sonra acil koduyla enfeksiyon hastalıkları klinigine aktardı.Enfeksiyon hastalıkları antibiyogram tahlilime bakarak gebelikte kullanılabilen çok güçlü bir antibiyotik tedavisi başlattı.Yatis kabul etmedim o yüzden 5 gün boyunca gidip damardan serum aldım.
Enfeksiyonu olanlar ve antibiyotik içmekten korkanlar geçmiş postlarımı ve doğumumu okuyun.Antibiyotikten korkmayın 16 kutu içtim hamileyken.
Dut suyu,kizilcik,sirke bilmem ne bilmem ne degerlerimi bir günde tavan yaptırdı.Gebelikte alternatif tıp önermeyin!