zeymom_ merhaba yazın çok kötü grip oldum crp 117 cikmisti doktorum dahileyeye yonlendirdi hemen antibiyotik kullanmazsam yukselebilecegini ve vucutta enfeksiyon dusmezse bebege zarar verebilme ihtimailinin daha yuksek oldugunu soylemisti. Antibiyotik tedavisi gordum kısa surede normal değere düşmüştü. Yine de dontorunuzla konusmadan bir yol almayin tabii. Gecmis olsun