hicimm 27 haftalık hamileyim 9 kşlo almışım. Son aylarda aylarda kaç kilo aldınız? Dikkat etmeye çalışıyorum ama kilo alıyorum yinede.
SeherNilgnBakrc hicimm canım ben 25.haftada 5kilo almıştım şuan 34haftadayım +6kilo aldım bende dikkat ediyorum ama doktor dinlen dediği için yürüyüş yapamadım birde meyve çok yiyorum belki ondandır hızlanması ama herkes son haftalarda daha çok alındığını söylüyordu zaten
Omerhatice hicimm tabi son zamanlarda doğru daha fazla aliniyor ben 6. Aya kadar 6 kilo almıştım son 3 aydada 7 kilo almıştım
eaciftci hicimm son haftalarda daha çok alınıyor canım bebek daha hizli kilo almaya başlıyor ve büyüyor çünkü o yüzden. Çok kafana takma bence kiloyu vücut yapısına göre değişir ama çok fazla almazsin zaten 15 falan olsa en fazla ideal yani
Gzmocl hicimm 35i bitiriyotuz cok ŞÜKÜR. Ben bu haftaya kadar 2haftafa bir falan denk gelnce tartiya cikardim kilom hep artardi zayif oldugum kilo almak hosuma gidiyordu ama geçen hafta saglk ocagina gttim kilom artmamisti canm sıkıldı. Kansizligim sinirdaydi kan ilaci kullaniyordum ilaca ragmen kan degerim düşmüş. Oda kiloyu etkiler mi acaba bebege sıkntı olmasinda😞😞
Sedalii Canım o bünyeyle alakalı bence, bende 27+5 im toplamda 6 kg aldım ve doktorum buna bile kızıyor 😔
hicimm Sedalii canım ben 50 kg ile hamile kaldım. Belki ondan dolayı doktorum uyarmadı gebelik şekeri de çıkmadı ama doktorum kilomla ilgili birşey söylemedi. Kilo almak istemiyorum fazla dikkat ediyorum acaba ödem mi diyorum.
hicimm SeherNilgnBakrc ben neden böyle kilo aldım anlamadım zayıf hamile kaldığım için mi? Çok yemek yemiyorum 2 öğün yiyorum 2 ara öğün yiyorum sağlıklı besleniyorum ekmek makarna yemiyorum. Nerede hata yapıyorum anlamadım yoksa ödemi var onu da çözemedim.
SeherNilgnBakrc hicimm canımm zayıf hamile kalanlar biraz daha hızlı kilo alabiliyorlar ben 60kiloyla hamile kaldım ilk 12haftada mide yanmam çoktu pek yiyemedim ama aşırı iştahlı biri değilim (ama acıkınca asla dayanamıyorum geçen gece 2de yumurta kırıp yedim ) 🤣 meyve kilo aldırıyor özellikle ayva ben vitamin bakımından zengin diye yiyorum doktorum söylemişti kalorisi çok diye ama önemli olan vitamin bebeğimde iyi çok şükür sıkma canını seni çok iyi anlayabiliyorum eşim şuan düğüne gidiyor ben gitmek istemiyorum neden diyor çünkü şişmanım diyorum 🤣😍 ona çok doğal geliyor bir ben abartıyorum istemeden
fitmom hicimm düşük kilo ile hamile kaldığınızdan olsa gerek kilo almanız kaçınılmaz bebeğin suyu plesentası rahim ağırlığı, bebeğin ağırlığı bunları da hesaba kat ve hiç üzülme 1 haftada eski kilosuna döndü arkadaşlarım ben de çok takıyorum ama ben 65le hamile kaldım o sebepten
Bhrbhr hicimm aynı bende öyleyim ama anlamıyorum 30. Haftadayı bitirdim 8kilo oldum 51 ile hamile kalmıştım
hicimm Omerhatice dikkat etmeye çalışıyorum nasıl besleniyordunuz gün içinde bir yerde yanlış mı yapıyorum acaba ben?
hicimm SeherNilgnBakrc aynı ben gibisin bende 12 haftaya kadar yemek yiyemedim bulantıdan. Ayva bende yiyorum belkide o aldırıyor kilo günde 2 tane muz yiyorum 🤭 meyve çok yiyorum zayıf hamile kaldım doktorum hiç birşey söylemedi kilom konusunda. Şeker çıkmadı testlerde şükür 🙏 aynen bebeklerimiz sağlıklı olsunda gerisi önemli değil kilo verilir 😁
Omerhatice hicimm çok sık ve her oturusda az yiyordum canm 7 8 öğün ama her bir ogunde birinde bi tabak yemek birinde bi kase çorba Briinde az ekmek arası tarzinda az ama çok sık yiyordum he bide atistirmalik arada abur cubue elma vs. Yiyordum
hicimm eaciftci inşallah 15 te bitiririm canım. İster istemez takıyorum hava soğuk hareket edemiyorum. Bundan hariç bir sıkıntım yok çok şükür. Ama fazla kilo almaktan korkuyorum. Meyve çok yiyorum azalt sam mı acaba? Bu seferde midem kazınıyor.
hicimm Gzmocl Bazı kişilerde duymuştum kilo düşüşü olduğunu doktorunuza danıştınız mı. Canım inşallah bir şey yoktur. Doktora bir görünün aile hekimleri çok anlamıyor malesef.
Ezgi14 hicimm canim inan 34. Haftama kadar 10 kilo almistim sonra 1 haftada 3.5 kilo almisim. Ama ekmegi cok yemistim son zaman da 😂😂
Gzmocl hicimm bulundugum yerde tek doktor varda oda izinde onun yerine doktordan memnun kalmadim doktorumu bekliyorum belkide gelince doguma alir😂😂
hicimm fitmom canım senin boyuna göre iyi mi kilon. Ben 160 boydayım 50 kg hamile kaldım. Hamile kaldığımda zayıftım.Birde hareketsizim hava soğuk meyve yiyorum karnım kazınıyor 🤭 Dediğin doğru kafama takmayım bebeğim sağlıklı olsunda gerisi önemli değil.😊 Kaç kilo aldınız siz kaçıncı haftadasınız?
eaciftci hicimm azaltma bence bu mevsimde meyve yemek.iyidir ne güzel bol.vitamin alıyorsun en güzel atıştırmalık ben meyve yiyemiyorum çok midem yanıyor süt icebiliyorum sadece
fitmom hicimm benim boyum 172, 65 kilo ile hamile kaldım 29 haftalığım şuan en son 72 kilo idim ama yine kesin almışımdır. Kilonun neredeyse tamamını 6. Aydan sonra aldım yaa başlarda hep dikkat ettim şeker, un tüketmedim sonra niyeyse baya saldım kendimi iştahımda çok açıldı 6. Aydan beridir kilo alıp duruyorum çöm üzülüyorum hergün yürüyüşte yapıyorum ama nasıl yiyorsam artık kurtarmıyor 🙈
melisers Bende 23+3 teyim. 5 kilo aldim. 45.5 kg ile hamile kalmistim. Saglikli besleniyorum abur cubur yemiyorum. Karbonhidrat haftada 2 anca tuketiyorum. Kahvaltim aksam yemeklerim hep protein agorlikli sut iciyorum ara ogunde ve meyve yiyorum. Zaten cok yiyebilen bir insan degildim su an bebek icin zorla bu kadar yiyorum diyebilirim. 2 ogun yemek 1 ara ogun seklinde... Son aylarda daha fazla diyorlar ama ben galiba bebek buyudukce mideme baski yaptigindan bazen cok aciksamda yiyemez oldum. Yemek yemeye baslayinca mide agrisi yapiyor. Bakalim kacla kapatacagiz doguma kadar 🙈 Dikkat ettigim icin 5 kilo alacagimi dusunmiyordum acikcasi odem olabilir mi diye dusunduruyor cunku disaridan bakildiginda hala kimse 6.ayda olduguma inanamiyor karnim kucuk hala zayifsin diyorlar.
hicimm melisers çok iyi besleniyorsun canım valla. Bende abur cubur yemiyorum ama meyveye dayanamıyorum sanırım ondan bu kilom. Yanlız ilginç olan şey yüzüm bacaklarım kollarım zayıf sadece göbek çıktı benim. Bilmiyorum bende de mi ödem var acaba. Sen fazla kilo almazsın bence.
melisers hicimm Bende hala hamilelik oncesi dar elbiselerime bile giriyorum. Pantolonlar bacaktan oluyor gobege de lastik taktik mi onda da problem yok 😂 Goguslerimde buyume oldu bir de gobegimde. Heralde kilolar gobek-bebek-gogus olarak yayildi bilemiyorum 🙈😂 Siz kacinci haftadasiniz ?