aminehumamoms bende kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum da o yüzden sordum, özel değilse neden istediniz ? Ben bundan 9-10 ay önce rahim filmi çektirmiştim anestezisiz bir şekilde ve işlem sırasında bayıldığım için acısına şuan vajinal doğum yapmaya korkuyorum o bende bi travma kaldı o yüzden sezaryen olmak istiyorum 🙄🤦🏻♀️