ecembugra53 karaguzelirem_ 🙂 merhaba canım benim de son 155🐣 gebeliğim spinal sezeryan olucam doğum şeklim belli ilk doğumum da oyle olmustu canım. saglıkla kucagımıza alalım inşallah 🙂🤲🏻
karaguzelirem_ ecembugra53 Allah evlatlarınızı size bağışlasın inşallah canım , kendi isteğinle mi sezaryen olucaksın? Bende normal doğumdan korktuğum için sezaryen istiyorum gibi 🙈
karaguzelirem_ Humeyra_87 ne zaman a geliyor doğumunuz ? Takribi benim şubatın sonlarına doğru olucak
karaguzelirem_ Elif-z yaaa masallah 3 gün sonra kavuşuyorsunuz hasret bitiyor 🙈 darısı bizlerin başına 🫶🏼
ecembugra53 karaguzelirem_ amin canım Allah razı olsun 🙂🤲🏻 Rabbim senin cocuklarınıda sana bağışlasın 🙂😍🤲🏻 yok canım isteğimle değil ilk gebeliğinde zorunlu oldu bu da zorunlu olucal yani sezerysn oldugum için devlet yine sezerysn yapacak beni
RezMom karaguzelirem_ aynıyız ben de son 99a düştüm çok heyecanlıyım yeaa🥰🥰Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
2512tugbaclk karaguzelirem_ haftamız günümüz aynı son 99 du bugün 98 oldu sağlıkla sıhhatle gelsinler🥰
LamiyaCetinkaya karaguzelirem_ Kimine göre zaman geçmez ama bana bu hamilelik su gibi geliyor, gözümü açıp kapatıyorum bir bakıyorum günler haftalar geçmiş 😍