alleynagg18 valla bende doktorda son anda fark etti ne olsa hamilelktendir diyordum ama öğrendikten sonra baktığımda bütün belirtileri bende varmış aşırı ödem vardı son haftalarda haftada en az 2 kilo aliyodum ,görmekte zorlanıyordum artık baktığım hicbisey net değildi , sürekli başağrısı yaşıyordum,başlangıçta 9-5 olan tansiyonum 13-8 lerdeydi, idrarım turuncuya yakın bı renkteydi ve kokuyordu , vücudumda aşırı kaşıntı vardı her yerimi koparacak gibi kaşımak istiyordum (karaciğer enzimlermde aşırı yükselmişti)vs , kuzenimde de sizinki gibi olmuştu tansiyonu yükselmişti onada olabilir demişti ama doktor kontrolündeydi çok şükür öyle bişey de olmadı sizinki de öyle olabilir ama erkenden bu şekilde önlem alması iyi olmuş doktorun Allah korusun zehirlenme çıkarsa kontrol altına alınabiliyormus