alleynagg18 proteinüri, yüksek tansiyon, ödem bunlar eklemsi belirtileri. En vurucu olanı proteinüri yani idrarda protein olması . Müdahale edilmezse anne ve bebeği zehirler. Bunlar sizde var demiyorum doktorunuz yönlendirir zaten ama ihmal etmeyin. Halk diliyle gebelik zehirlenmesi deniyor sanırım. Tekrar diyorum sizde var demiyorum protein kaçağı dediğiniz için yazdım