Btldrcn Havvaelmas benimde 2 gün geçti adetim bu sabah yaptım idrar testi negatif çıktı inşallah geç döllenmedir 😞
Sencer60 Cnm ben adetime 2 gu varken ogrenmistim.hemde direkt cift çizgiydi Düzenli ise regl dönemin yap bence hemen
Tubasim Btldrcn yumurtlamanın üzerinden 14gün geçince idrarda çıkarmış beta hcg insallah geç döllenmedir🤲
Havvaelmas Btldrcn ben çarşamba yada perşembe günü yaptırmayı düşünüyorum bklm inşallah hamilesinizdir sizde allah nasip eder inşallah
Btldrcn Emineyakar benimde 3 gün geçti idrar testi yaptım negatif çıktı kan vermeye korkuyorum negatif çıkacak diye :(
Emineyakar Idrar genelde adetten 10 gun sonrasnda tam sonuc verir ama kanda 2 gun gecse dahi sonuc veriyor ama bu kisiden kisiye degsiyor
Havvaelmas Emineyakar inşallah hamileyimdir ya kan testi yaparim bir hafta beklemek istiyorum ama kan testini yapmak için üzülmek istemiyorum ilk defa zaten geçiktim.yarin 4 gundür geçikmişim