Seher1616 Bb95 bi süt falan kaynat ballı süt iç uzan biraz bakalım korkmanı gerektirecek bir durum yoktur içini rahat tut
Meralsunasezen Kızlar ben 9 haftalığım bugün gittik ben sadece folik asit kullanıyorum doktor bana takviye gıda vs vermedi hiç
pnarusluu Meralsunasezen ben takviyeye 20 haftam dan sonra başladım her doktor bir değil canım aklında bulunsun korkma bana neden takviye vermedi diye
Meralsunasezen pnarusluu aaa sağol kuşum Birde ultrasonda bebek çok netti 🤣 eli ayağı kıpır kıpır çok şaşırdım 😂
Smy38 Bb95 genelde ebeler oyel olunca sekelri bsiey yiyin sola yatın hareket olmazsa doktora gidin diyor.ama hep kuruntu yapiyordum ben de şimdi ise şekerli yiyip hemen yatiyorum çok şükür sorun olmuyro