Gittinmi hastaneye Canm bende 26 haftalık oldum ilk gebeliğim sürekli tereddütte kalıyoruz inşallah yolundadır herşey korkma bende bazen sabah hissedemiyorum gece hissediyorum bazen de tam tersi ama bu haftalarda net hissedilmesi lazım elinle karnını okşa konuş biraz illlaki hissedersin 🌼🌼🌼