annemsii
Merhaba bende 3 aydır muayenelere gidiyorum çam sakuraya tabiki şehir hastanesi ve doktorlar asistan fakat bir sıkıntı bir problem görürlerse hocalarını arıyorlar direk daha sonra onlar da bakıp ilgileniyorlar ben kötü bir tecrübe yaşamadım doktorlardan yana asistanlar evet günde kaç hastaya bakıyorlar birde tabiki özeldeki gibi ilgi beklemek de doğru değil sonuçta işin içine para giriyor ve ona göre bir beklentin oluşuyor canım 🎈