Selam kızlar gidenlere sorun olucak bu kadın doğum bölümüne randevu buluyorum bazen ama parantez içinde rsikli gebelik yazan var ve sadece menepox hastalığa bakılıyor yazıyor normal muayne etmiyorlar mı diğer türlü nasıl bulabilirim veya bu şekilde randevu alsam bakarlar mı dopumuma 2.3 hafta kaldı bir kere gidip kayıt açtırmak gerekiyormuş bildiğim kadarıyla