aslhnkrts9 Kivircikkuala hamilelik öncesi hep normal çıkardı nabzım 80 / 90 arası şuan 136 çıktı 😂 daha yüksek olduğu zamanlarda oluyo 😂 19 haftalığız bu arada
Kivircikkuala Gamzealptkn veririm kuzum Bugünün testi ben sabah yapınca çok net görünmüyordu görmek istediğim için var diyodum işte dışarı gittim geldim böyleydi https://mutluresim.com/image/nxW6mF