Kızlar bir yerde okudum doğruluğunu merak ediyorum .
Nabız 70-80 arası normal
80-100 arası gebelerde olurmuş .
Bende gebelik belirtisi arıyorum ya 90 çıktı 2 defa hemde tam 90 😃
Aramızda gebelikten şüphe eden ve gebe olan arkadaşlar lütfen nabızlarınızı bir dakika ölçüp çıkan sonucu yazar mısınızzzz 🥰